fbpx Suursündmuste turundus | Marketingi Instituut

Suursündmuste turundus

Suursündmuste turundus on väljakutseks suurele hulgale turundajatele. Räägime täna sündmustest, mille osalejate arv ületab 3000-5000.

  • Mis on suurim erinevus sellise mastaabiga sündmuste turundamisel võrreldes väiksemate sündmustega?
  • Millal on viimane aeg sellise sündmuse turundusega alustada? Millest ajaplaan sõltub?
  • Kuidas kaasata sellisele sündmusele toetajaid? Missugused kõige tõhusamad ja tulemuslikumad koostöömudelid toetajatega?
  • Kuidas tekitada sündmuse osalejate huvi? Kas on erinevus esimest korda toimuva ja traditsioonilise ürituse vahel?
  • Kuidas määrate sihtgrupid ja põhisõnumid? Kuidas leiate sobivad kanalid nendeni jõudmiseks?
  • Mis on suurimad riskid suursündmuste turundamisel? Kuidas neid maandada?

Saatelõigu pikkus 38.19