Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Suursündmuste turundus on väljakutseks suurele hulgale turundajatele. Räägime täna sündmustest, mille osalejate arv ületab 3000-5000.
- Mis on suurim erinevus sellise mastaabiga sündmuste turundamisel võrreldes väiksemate sündmustega?
- Millal on viimane aeg sellise sündmuse turundusega alustada? Millest ajaplaan sõltub?
- Kuidas kaasata sellisele sündmusele toetajaid? Missugused kõige tõhusamad ja tulemuslikumad koostöömudelid toetajatega?
- Kuidas tekitada sündmuse osalejate huvi? Kas on erinevus esimest korda toimuva ja traditsioonilise ürituse vahel?
- Kuidas määrate sihtgrupid ja põhisõnumid? Kuidas leiate sobivad kanalid nendeni jõudmiseks?
- Mis on suurimad riskid suursündmuste turundamisel? Kuidas neid maandada?
Saatelõigu pikkus 38.19