fbpx Spordifännlus kasvab | Marketingi Instituut

Spordifännlus kasvab

Euromonitor toob oma uuringus välja, et spordifänlus kasvab, sest spordivõistlused on järjest enam kättesaadavad nii tele kui ka streaming’u kaudu. Suur väljakutse spordi toetajatele on mõista spordifännide meediakasutust mitmel ekraanil ja sotsiaalmeedia kasutust. 2017 aastaks prognoositakse spordiürituste käibe kasvu kahekordseks võrreldes 2005 aastaga.

Tänu mitme ekraani ja kogu aeg netis olemisele kasutavad staadionid ära online tellimuste võimalusi VIP tsoonides,  Lisaks on toidu kojutellimuste arvu kasvu täheldatud. Loomulikult on kasvanud ka turistide huvi. Lisaks kasvab jagamismajandus (Airbnb)

Kuidas kommenteerid seda uudist?

Saatelõigu pikkus 10.58