Sisuturundus on saanud turunduse üheks oluliseks osaks, kuid siiski paljud turundajad on hädas toimiva sisuturunduse terviksüsteemi toimima saamiseks. Kui uurisime, keda võtavad eeskujuks Eesti turundajad, siis oli vastus üks: Telia on kõige tugevam sisuturundaja.
- Mis on sisuturundus?
- Kuidas Telia on oma sisuturunduse süsteemi üles ehitanud?
- Kuidas toetab sisuturunduse teie veebipoe müüke? Kuidas toetab sisuturundus teiste turunduseesmärkide saavutamist?
- Kuidas koostate sisuturunduse strateegia?
- Kuidas koostate igapäevased tegevusplaanid?
- Kuidas olete jõudnud erinevate persoonadeni?
- Missugused on erinevad sisu loomise viisid erinevate persoonade jaoks?
- Kuidas jagune teie sisu erinevate sisuliikide vahel?
- Missugused on teie sisuturunduse kanalid?
- Kuidas mõõdate tulemusi? Missugused tulemused olete saavutanud?
- Mida on teie loost teistel õppida?
Saatelõigu pikkus 41.03