Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Jätkame täna pisut eelmiste kordade teemat, kui rääkisime sellest, kuidas saaks tehisintellekti müügis või disainis ära kasutada. Täna aga liigume edasi ning räägime, kuidas tehisintellekti kasutada reklaamis võttes aluseks Adweek’i artikli selle aasta märtsist. Artiklis räägitakse sellest, kuidas neli agentuuri kasutavad masinõpet/tehisintellekti.
- AQKA otsib IBM Watson’I põhisele platvormile toetudes lisasihtgruppe, millele kliendid ise tähelepanu pole osanud pöörata.
- JWT Kanada ülaanib kasutada AI-d selleks, et dünaamiliselt muuta panganduse ja lennunduse klientide reklaami kohandades need vastavaks kliendi huvile.
- Firstborn näeb reklaamivallas AI kasu näiteks autoreklaamid kohaspetsiifiliseks muutmisel.
- Saatchi & Saatchi LA kasutab AI- ebatavaliste käitumismustrite väljaselgitamiseks ja nendele kampaanialahenduste loomiseks.
Kuidas Sina, Magnus, kommenteerid sellist lähenemist? Kui palju on Eestis reklaamimaailmas masinõppe/tehisintellekt teemaks praegu?
Saatelõigu pikkus 12.02