fbpx Persoonibränd ja poliitika | Marketingi Instituut

Persoonibränd ja poliitika

Toetudes ühele viimastest Uberi loole, kus #deleteUber pani kustutama inimesi Uberi kontosid seoses sellega, et Uberi juht oli Trumpi nõukoja liige. Uuringud näitavad, et milleeniumigeneratsioon oli selle liikumise taga ning 78% sellest grupist on veendunud, et ettevõtted peaksid võtma seisukoha olulistel sotsiaalsetel teemadel. Selle tulemusena tõdes 35% ameeriklastest, et nad lõpetaksid ebaeetiliste toodete tarbimise isegi siis, kui sellele pole asendust.

Samal ajal Starbucks lubas tööle võtta 10 000 põgenikku ning AirBnB võimaldas tasuta ööbimist reisikeelu ajal hädas olnud inimestele. Ilma erilisi kulutusi tegemata nägid need brändid võimalust poliitilisest situatsioonist kasu saada.

Kas persoonibrändi ehitades on oluline võtta seisukohti poliitilistel teemadel?  

Saatelõigu pikkus 7.35