fbpx Pakendite testimise labor | Marketingi Instituut

Pakendite testimise labor

Packaging Europe kirjutas eile sellest, et GSK avas uue labori pakendite testimiseks, mida kutsutakse Consumer Sensory Lab. Uues laboris kasutatakse testimiseks. Neil on loodud tõene poekeskkond, kus kasutatakse pilgulugejaid toote mõju mõõtmiseks riiulil, lisaks pilgulugejaid, et analüüsida graafiliste elementide ja teksti mõju pakendil ning videosisu mõju erinevatel ekraanidel. Lisaks on seal biomeetriline tarkvara, mis tõlgendab emotsioone, galvaanilised nahadetektorid, mis jälgivad emotsioone ning tõenäoliselt Euroopa üks suurimaid puutetundlikke ekraane, mille abil saab poe sisustust ühe käeliigutusega muuta.

Andre Sevastjanov, Maris Gilgeni turundusjuht, kuidas teie pakendeid testite?

Saatelõigu pikkus 4.50