fbpx Luksustarbijate segment muutub | Marketingi Instituut
02.03.15

Luksustarbijate segment muutub

Maailma juhtiv trendiportaal WGSN on välja toonud, et üks viimase aja suundi on luksussegmendi jagunemine. Ühes osas on nö traditsioonilised luksuskaupade tarbijad, teises aga iga aastaga segmenti lisanduvad 10 miljonit tarbijat, moodustades aastaks 2020 kokku juba 400 miljonilise tarbijasegmendi.

Traditsioonilised luksustoodete tarbijad hindavad järjest enam diskreetsust ja sotsiaalset vastutustunnet, sest mõistavad, et kuna brändide tootekoopiad on lihtsalt kättesaadavad nii, et tarbija neid ei erista, et ole nende tagaajamisel enam mõtet. Nooremad luksussegmenti kuuluvad tarbijad aga kipuvad kaasa minema sotsiaalmeedia ahvatlustega jagades oma luksusliku elustiili võimalusi ka teistega uskudes, et see tõstab nende sotsiaalset staatust.

Kuna täna on olulisem olla lahe kui rikas, siis on ka luksussegmendi kliendid avatud uutele trendidele. Järjest olulisem on võimalus luksuskauba tarbijale osaleda toote loomise protsessis ja oma arvamust avaldada. 

On näha, et luksussegmendis suureneb teenuste osakaal, mille tarbimine on juba üle poole sektori kogutarbimisest. 

Loe originaalartiklit siit.

Kuula Turundusraadio saadet teemal Ostujuhtimine.

Vaata lähemalt, mida saad teada koolitusel Moe- ja trenditoodete turundus.

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel