
Veebruarikuu raamatusoovitus on How to Have Your Cake and Eat it Too, mille autoriks on J. Margus Klaar.
Mis kunagi on olnud sinu konkurentsieelis on täna juba standard ehk „hügieenifaktor“. Erinevus täna on mitte selles, mida sa teed, vaid kuidas sa teed. Ja oluline on, et kui meeldiv, kerge ja lõbus on pakutud kogemus sinu klientidele.
Kliendikogemuse puhul on oluline vahet teha kas kliendid tulevad tagasi või väldivad sind nagu katk. Sul on võimalik disainida nende kogemus positiivseks ja hoida kokku pool oma turunduseelarvest.
Teenuste disainimise protsess on väga individuaalne ja erinev iga ettevõtte jaoks. Avastades, mida inimesed tegelikult tahavad ja väärtustavad on põnev protsess. See protsess ongi käesoleva raamatu sisuks.
Teenuste disain aitab, ettevõtte puhul ja kliendi vaatenurgast lähtuvana, säästa hulga ettevõtte raha ehitades samal ajal tugevat brändi.
How to Have Your Cake and Eat It Too on täiuslik raamat kõikidele, kes otsivad sissejuhatust teemasse: lühike, konkreetne, selge käsitlus ning käegakatsutav kasu.
Autor Margus Klaaril on üle 20 aasta kogemust turunduses, reklaamis ja strateegilises planeerimises. Ta on Brand Manuali kaasasutaja.
Head lugemist!
NB! Raamatu saad tellida siit.