fbpx RAAMATU REEDE – Thinking, Fast and Slow | Marketingi Instituut
05.12.14

RAAMATU REEDE – Thinking, Fast and Slow

Marketingi Instituut soovitab põnevaks lugemiseks raamatut Thinking, Fast and Slow, mille autoriks on Daniel Kahneman.

Raamatu näol on tegemist New York Times bestselleriga. On palju raamatuid, mis on kirjutatud inimeste ratsionaalsusest ja irratsionaalsusest, aga on vaid üks meistriteos.

Thinking Fast and Slow pakub uut vaatenurka, kuidas meie mõtted töötavad ning kuidas me otsuseid teeme. Miks on rohkem mõju asjadel, mis on rasvases kirjas (bold)? Miks me eeldame, et hea väljanägemisega inimene on kompetentsem?

Vastus on, et me teeme otsuseid kahel viisil: kiire, intuitiivne mõtlemine ja aeglane ratsionaalne mõtlemine. See raamat näitab kuidas meie mõtlemine on mõjutatud vigadest ja eelarvamustest (isegi kui me mõtleme et me läheneme asjadele loogiliselt) ja annab praktilised juhised aeglasemaks, targemaks mõtlemiseks.

Teos julgustab tegema paremaid otsuseid tööl, kodus ja kõiges mida sa teed.

Inspireerivat lugemist!

NB! Raamatu saad tellida raamatukauplusest "Krisostomus"!

Vaata soodsat raamatupakkumist siit!

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel