fbpx RAAMATU REEDE – Delivering Happiness | Marketingi Instituut
14.11.14

RAAMATU REEDE – Delivering Happiness

Soovitame lisalugemiseks TURUNDUSKINO filmile „THE NAKED BRAND – THE FUTURE OF MARKETING“, mis esilinastub Eestis esmakordselt 25.novembril kell 18.00 raamatut Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose, mille autoriks on Tony Hsieh.

Tegemist on jutustusega, kuidas autor juhtis veebipoe Zappos ebatavalisele edule luues ärikultuuri, mis oli eesmärgipäraselt suunatud teenustele ja teeninduskvaliteedile, parandades seeläbi ka oma töötajate, klientide, varustajate ja toetajate elu. Tony Hsieh selgitab, kuidas ta lõi organisatsioonikultuuri, kus on suur teenindusvalmidus ja pühendumine klientide paremaks teenindamiseks. Kasutades nalju ja lugusid oma isiklikust elukogemusest ja ka teistest ettevõtetest, jagab ta konkreetseid näpunäiteid kuidas ettevõtted võivad saavutada enneolematut edu. Ta räägib detailselt mitmest unikaalsest praktilisest Zappose tegevusest nagu näiteks turundusraha eraldamisest positiivsete kliendikogemuste saavutamiseks ja väärtustamiseks (VAU kogemus), mis on Zappose olulisemaid põhiväärtusi. Ning põhjus  miks on Zappose number üks prioriteet organisatsioonikultuur on uskumus, et niipea kui sa saad ettevõtte siseväärtused paika, muutuvad ka sellest lähtuvalt paremaks ka klienditeenindus ning pikaajaline brändimine.

Ja lõpetuseks kirjeldatakse raamatus ka seda, kuidas Zappose töötajad tegelikult rakendavad ettevõtte põhiväärtusi, parandades seeläbi ka oma isiklikku elu väljaspool tööd, tõestades et õnnetunde loomine ja tulemuste saavutamine käivad käsikäes.

Inspireerivat lugemist!

NB! Raamatu saad tellida raamatukauplusest "Krisostomus"!

Vaata soodsat raamatupakkumist siit!

.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel