
Mõnusaks nädalavahetuse lugemiseks soovitame raamatut What women want: The Science of Female Shopping, mille autoriks on Paco Underhill.
Paco Underhill, kes on kirjutanud ka raamatud Why We Buy ja The Call of the Mall, kirjutab raamatus, et tooted ja teenused peaksid olema naistesõbralikud, kuna naiste ostukäitumine on muutumas üha olulisemaks kasvavaks trendiks. Underhilli raamatus on nutikaid tähelepanekuid ja praktilisi lahendusi, et aidata teil uue reaalsusega kohanduda. Suur osa naistest on muutunud jõukamaks, mõjukamaks ja iseseisvamaks. Nende valikud ja eelistused muudavad meie ärimaailma olulisel viisil alustades autodest millega me sõidame kuni toiduni mida me sööme; kuidas me veedame oma vaba aega ja raha; kuidas me ostame ja sisutame oma kodu jne.
Underhill kirjeldab kuidas naiste roll koduperenaistest on muutunud koduomanikeks; kuidas kodused jõusaalid ja kontorid on seotud naiste terviseliikumisega ja koduäridega; kuidas olulised hotelliketid on ümberdisaininud oma toad ärinaiste vajadustele; mida naised vaatavad internetist ja miks mõned jaemüügi kodulehed nagu näiteks Amazon on naistele atraktiivsed.
„Põhjus on, et samal ajal kui mehed olid hõivatud oma asjadega, sai naistest oluline sotsiaalne, kultuuriline ja majanduslik jõud“ kirjutab Underhill.
Autor hoiatab, et ükski äri ei saa ignoreerida selle olemasolu ja jõudu.
Head lugemist!
NB! Raamatu saad tellida raamatukauplusest "Krisostomus"!
Vaata soodsat raamatupakkumist siit!