
Sel nädalal toome esile raamatu Ogilvy on advertising, mille autoriks on David Ogilvy.
David Ogilvy lõi 1948 aastal agentuuri Ogilvy & Mather. Alustades 2 töötajaga ja mitte ühegi kliendita ehitas David üles ühe kaheksast suurimast reklaamivõrgust maailmas. Ta on kirjutanud 3 raamatut kaasaegse reklaaminduse põhiprintsiipidest: Confessions of an Advertising Man; Blood, Brains & Beer and Ogilvy on Advertising.
Käesolev raamat annab sulle vastuseid küsimustele:
- Kuidas juhtida reklaamiagentuuri?
- Kuidas valida õiget agentuuri?
- Kuidas luua reklaam, mis toob kasumi?
- Seks reklaamides- hea või halb mõte?
- Kuidas luua edukaid kampaaniaid?
- Kuidas kasutada reklaame heategevuseks?
- Mida sa peaksid teadma B2B reklaamindusest.
- Otsepostituse edusaladused.
- Näiteid erinevatest telereklaamidest, mis müüvad ja mis mitte.
Ja veel palju muud , mis on kirja pandud julgelt ja avameelselt.
Head lugemist!
UUDIS! Raamatud aitab nüüd sinuni tuua raamatukauplus "Krisostomus"!
Telli raamat lugemiseks siit!
Infopesa: