fbpx RAAMATU REEDE – Ogilvy on advertising | Marketingi Instituut
26.09.14

RAAMATU REEDE – Ogilvy on advertising

Sel nädalal toome esile raamatu Ogilvy on advertising, mille autoriks on David Ogilvy.

David Ogilvy lõi 1948 aastal agentuuri Ogilvy & Mather.  Alustades 2 töötajaga ja mitte ühegi kliendita ehitas David üles ühe kaheksast suurimast reklaamivõrgust maailmas. Ta on kirjutanud 3 raamatut kaasaegse reklaaminduse põhiprintsiipidest: Confessions of an Advertising Man; Blood, Brains & Beer and Ogilvy on Advertising. 

Käesolev raamat annab sulle vastuseid küsimustele:

  • Kuidas juhtida reklaamiagentuuri?
  • Kuidas valida õiget agentuuri?
  • Kuidas luua reklaam, mis toob kasumi?
  • Seks reklaamides- hea või halb mõte?
  • Kuidas luua edukaid kampaaniaid?
  • Kuidas kasutada reklaame heategevuseks?
  • Mida sa peaksid teadma B2B reklaamindusest.
  • Otsepostituse edusaladused.
  • Näiteid erinevatest telereklaamidest, mis müüvad ja mis mitte.

Ja veel palju muud , mis on kirja pandud julgelt ja avameelselt.

Head lugemist!

 

UUDIS! Raamatud aitab nüüd sinuni tuua raamatukauplus "Krisostomus"!

Telli raamat lugemiseks siit!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel