fbpx RAAMATU REEDE – „Customer Experience Management: Enhancing experience and value through service management” | Marketingi Instituut
22.08.14

RAAMATU REEDE – „Customer Experience Management: Enhancing experience and value through service management”

Kliendikogemuse juhtimisest on saanud oluline teema nii juhtimises kui ka teadustöödes. Kogemuste ja väärtuste kaudu saab selgelt näidata, kuidas teenuse juhtimise tõhusal kasutamisel saab luua positiivseid kliendikogemusi kõigis sektorites. Juhid, kes saavad aru, kui oluline on pakkuda oma tooteid kui kogemusi, pakkudes hästi planeeritud ja disainitud ostukeskkonda ja kliendikogemust, on selgelt konkurentsieelises. Selline lähenemine mõjutab ettevõtet positiivselt ja otseselt nii sisemiselt kui väljaspoolt.

Kliendid ei ole enam pelgalt passiivne pool ettevõtte väärtusahelas, vaid on aktiivselt kaasatud koosloomele ja -tegutsemisele. Uuringud on korduvalt näidanud, et ettevõtte väline imidž on peegeldus sellest, kuidas ettevõtte töötajad oma ettevõtet tunnetavad.

Professor Jay Kandampully’lt, kes on mitmete teenindusjuhtimise teemaliste raamatute autor, on ilmunud uus teos pealkirjaga:  „Customer Experience Management: Enhancing experience and value through service management”

Raamatus kirjeldatakse paradigmat, kuidas tänapäeva organisatsioonis on kliendid ja töötajad ettevõtte partnerid võrdsetel alustel. Teos pakub lugejatele mitmeid juhtimise kontseptsioone näidates, kuidas turundust ja inimressursse tõhusalt kasutada tagades klientidele positiivne kogemus. Autor illustreerib, kuidas teenusejuhtimise kontseptsioonid omavad otsest mõju kõikidele ettevõtetele, kes soovivad pakkuda parimaid lahendusi oma klientidele.

Jay Kandampully raamatuid saab endale soetada siit!

Kuula ka Turundusraadio saadet kus professor Jay Kandampully räägib teenuste ekspordist!

Head lugemist!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel