fbpx RAAMATU REEDE – Kirsiõieturundus | Marketingi Instituut
06.06.14

RAAMATU REEDE – Kirsiõieturundus

Mõnusaks kiireks nädalavahetuse lugemiseks soovitame seekord raamatut “Kirsiõieturundus”, mille autoriks on Valdur Mikita.

Turunduse mõte ei ole alati iga hinna eest rohkem müüa. Turunduse eesmärk võib olla pakkuda inimestele mängurõõmu ja meelelahutust seal, kus tavaelu seda ei paku. Turunduse eesmärk on luua tootele väärtus. Turundus on lõppkokkuvõttes ideede nähtavaks tegemise kunst. Autor kirjutab, et turunduse ülesandeks on rikastada toodet sel moel, et sellega seonduks rohkem inimese psühholoogilisi vajadusi. Inimesed ei ole alati ratsionaalsed ja nad vajavad eelkõige tooteid, mis teeksid nende elu põnevamaks. Nad vajavad tarbeesemeid, mis oleksid veidi poeetilised. 

Autor ei pretendeeri sellele, et kõik raamatus esitatud ideed on ilmtingimata õiged. Tema sooviks on pigem, et asjad hakkaksid rääkima. Ta unistab, et täiesti harilikku pesupulbripakki avades pudeneks sealt välja kutse dialoogile. Autor soovib vähendada maailmas nende asjade hulka, mis on tummad ega räägi inimestega ning suurendada maailmas nende asjade hulka, millel on oma lugu. Mõtlemine ei muuda asju maailmas. Asjad muudavad mõtlemist. Seepärast tuleks alustada õigest otsast.

Mõnusat lugemist!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel