fbpx RAAMATU REEDE – Hindamatu | Marketingi Instituut
02.05.14

RAAMATU REEDE – Hindamatu

Sel nädalal toome esile raamatu “Hindamatu -õiglase väärtuse müüt (ja kuidas seda ära kasutada)”, mille autoriks on William Poundstone. Raamat on heaks lisamaterjaliks konverentsile Lojaalsuse juhtimine: 100 ideed.

Miljoni dollari küsimus on: mida inimesed tegelikult tahavad? Viimase aja üks suuremaid äribestsellereid „Hindamatu“ annab sellele küsimusele otsekohese vastuse – me tahame rohkem ja odavamalt. Veedame oma elu otsides madalaimat hinda ehk arve, mis muudaksid meid õnnelikuks. Arvukad psühholoogilised katsed on aga demonstreerinud, et sellest, milline hind on „madalaim“ või „kõrgeim“, ei ole meil tegelikult vähimatki ettekujutust. Humoorikalt ja intrigeerivalt avabki „Hindamatu“ ukse hinnakujunduse ning meie ostuotsuste taga olevasse vastuolulisse maailma. Rahvusvahelises bestselleris „Hindamatu“ paljastab Poundstone väärtuse varjatud psühholoogia. Arvud, mis meie maailma pöörlema panevad, ei ole nii kindlad, muutumatud ja loogiliselt põhjendatud, kui need tunduvad olevat. Uus hinnapsühholoogia dikteerib hinnasiltide, menüüde, reklaamide, kinnisvarakuulutuste, laenupakkumiste ning sooduskampaaniate disaini. Hinnad on kõigist suurimad mõjutajad üldse.

„Hindamatu“ on asendamatu igaühele, kes ei soovi „maksta õhu eest“ ning kel tuleb tegemist teha läbirääkimistega.

Head lugemist!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel