
Sel nädalal toome esile raamatu “Tõe kehastus”, mille autoriks on Dan Hill, Ph D. Raamat on heaks lisamaterjaliks konverentsile Lojaalsuse juhtimine: 100 ideed.
Raamatus Tõe kehastus kummutab Dan Hill, PhD, ratsionaalse lähenemisviisi turundusele ja turunduse uurimisele, kasutades uusimaid avastusi inimtunnetusest ja -kommunikatsioonist, et aidata turundajatel jõuda tarbijate tõeliste vajaduste ja soovideni. Hilli argumentatsiooni toetab selliste uute tehnoloogiate kasutamine nagu bioloogiline tagasiside ja näoilmete kodeerimine tarbijate tõeliste sensoorsete/meeleliste reaktsioonide mõõtmiseks ja salvestamiseks, et luua raamistik turundussammude väljatöötamiseks, mis kutsuksid esile optimaalse emotsionaalse reaktsiooni.
Kui vaadata traditsioonilisi uuringuid, siis see mida tarbijad ütlevad ja see kuidas käituvad, on sageli kaks väga erinevat asja. Dan Hilli uurimismeetodid aitavad päevavalgele tuua tarbijate tõelist käitumist.
Raamat on nauditav lugemine kõigile, kes soovivad luua ja hoida tõelisi ning lojaalseid suhteid oma klientidega.
Head lugemist!