fbpx Kuidas Sangar leidis kavala viisi särkide müümiseks Venemaale | Marketingi Instituut
07.03.14

Kuidas Sangar leidis kavala viisi särkide müümiseks Venemaale

Sangari turundusdirektor Raul Saks rääkis oma kogemuse Venemaal särkide müügi alustamisest. Aastate jooksul oli Sangar oma veebipoe arendustöödesse matnud hulgaliselt raha, keskmiselt 20000 - 30000 eurot igal aastal ja omas piisavat kogemust, kuidas edukas veebipood peaks välja nägema. Müügi Sangari veebipoest Venemaale muutis erakordseks raskeks aga posti liikumise kiirus, mistõttu särgid jõudsid kannatust kaotamas tellijateni keskmiselt 28 päevaga.

Pärast mitmeid ja mitmeid katsetusi erinevate õnneotsijatest äripartneritega Venemaalt, jõuti alustava ettevõtjani, kellele otsustati anda tasuta kasutada kogu Sangari toimiv veebipood, mille vene partner pidi vaid muutma venekeelseks. Kogu veebiturundus ja kauba kohaletoimetamine pandi partneri õlgadele, kes on tänaseks juba välja ostnud ja läbi Leedu Venemaale viinud ka esimesed tuhanded särgid, et neid veebis müüma hakata.

Sangari turundusjuhi sõnul selgus koostöö algufaasis ka Venemaa veebiäriga seotud eripära: vaid 5% inimesi kasutab toote maksmisel krediitkaarti või PayPali või muid ettemaksu analooge. Enamus veebiärist töötab põhimõttel, et inimene ei maksa särki tellides midagi, kaup viikase kohale kulleriga, inimene proovib kodus särki selga ja kui sobib maksab siis kullerile. Kui aga kaup ei sobi, saadetakse see kulleriga tagasi.

Vaata ja kuula Sangari uuele turule minemise kogemust siin: http://100ideed.ee/blogi/kuidas-sangar-hakkas-venemaale-särke-müüma

Rohkem põnevaid ja praktilisi uute turgude vallutamise lugusid saad kuulata 20.märtsil toimuval konverentsil: Nutikalt uuele turule: 100 Ideed.

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel