fbpx RAAMATU REEDE – Visual Marketing | Marketingi Instituut
21.02.14

RAAMATU REEDE – Visual Marketing

Soovitame lugemiseks ideeraamatut Visual Marketing, autoriteks on David Langton ja Anita Campbell.

Maailm meie ümber on visuaalne. Olenemata, kas tegemist on veebi või reaalse inimesega on ikkagi kõige tõhusamad lahendused need, mis ootamatult meie tähelepanu köidavad. Efektiivsed ja loovad strateegiad ning kampaaniad toovad teieni David ning Anita, kes kirjeldavad raamatus pilkupüüdvaid ja mõtlemapanevaid turunduse ning PR nippe, ideid ja loomingulisi "trikke".

Raamat on jaotatud teemade järgi 3 osasse: esimeses võetakse fookusesse veeb ja elektroonilised lahendused, teises räägitakse näitustest ja kolmemõõtmelisest turundusest, kolmas osa hõlmab trükilahendusi ja brändingut.

Uuringute, fotode ja illustratsioonide kaudu toob raamat teieni loomingulised turunduskampaaniad, mis köidavad väikeettevõtetele tähelepanu unikaalsel, veenval ja ootamatul moel. Õpi, kuidas online mängud, äpid, videoklipid jne annavad su ärile uue tõusva suuna.

Visual Marketing on raamat, mis annab sulle ligi 100 edukat strateegiat oma potentsiaalsete ja ka kõige hõivatumate klientide tähelepanu võitmiseks.

Head lugemist!

 

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel