Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Praktiline internetiturunduse koolitus algajatele on mõeldud neile, kes ei ole turundust õppinud, kuid peavad turundusega tegelema: müügijuhid, sekretärid, ettevõtjad. Kursus on vajalik ka turundusassistentidele, kel ei ole veel erialast töökogemust. Kursuse käigus omandatakse kõige olulisemad aluspõhimõtted ja teadmised ning oskused, mida eeldatakse turunduses alustajalt. Nii on kohe võimalik teha asju õigesti!
Koolitus on väga praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.
Algajatele mõeldud Praktilise turunduse programmi viiendal ja kuuendal koolituspäeval tehakse põhjalikumalt selgeks ettevõtete kodulehe toimimise põhimõtted, kuidas turundada Facebookis, Twitteris, Instagramis ja LinkedIn´s, mis kasu võiks saada blogiturundusest ning kuidas uudiskirjad efektiivsemalt ettevõtte kasuks tööle panna.
Kogu praktilise turunduse programm vastab Sekretär tase 5 kutsestandardi punktile B2.11 ja Juhiabi tase 6 kutsestandardi punktile B2.11. Seetõttu on õppijal õigus küsida õppepuhkust ning eraisikuna tasudes tulumaksusoodustust.
- kuidas koduleht peab toimima;
- kuidas kodulehe tulemusi mõõta;
- kuidas kasutada Facebooki turunduses;
- kuidas kasutada Instagrami turunduses:
- kuidas kasutada Twitterit turunduses:
- kuidas kasutada LinkedIn turunduses:
- kuidas kasutada blogi turunduses;
- kuidas kasutada uudiskirju turunduses.
- teha lihtsamat Facebooki kampaaniat;
- kirjutada blogipostitust;
- koostada uudiskirja.
Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.
Koolituspäevad (16 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku on 32 akadeemilist tundi.
Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes osaleb viiepäevases Praktilise turunduse programmis ja esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10.
Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com.Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega. Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta.
Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam
Hind 740€+ km sisaldab kahe koolituspäeva läbiviimist Tallinnas, kohvipause ja lõunat, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt.