fbpx Advanced Customer Analytics: Targeting, Valuing, Segmenting and Loyalty Techniques | Marketingi Instituut
10.10
2016

Advanced Customer Analytics: Targeting, Valuing, Segmenting and Loyalty Techniques

Raamatu Reede soovitab oktoobrikuus lugemiseks Mike Grigsby raamatut "Advanced Customer Analytics: Targeting, Valuing, Segmenting and Loyalty Technique"

Teos annab selged juhised analüütilistest väljakutsetest jaesektoris. Käsitletakse tehingutest saadud andmete olemust ja ulatust, tarbija suhtelist lähedust ning vajadust jälgida kliendi käitumist läbi mitmete kanalite. Raamat toetab kategooria juhtimise lähenemisviisi võttes arvesse vajadust mõista tarbijate mõtteviisi läbi elastsuse modelleerimise ning allahindluste strateegiate, samuti suunatud turunduse ning lojaalsuse disaini.  

Praktiline lähenenemine keerulistes olukordades on võetud pulkadeks, muutes ülesanded kergesti omandatavateks sammudeks. Raamat suunab jaemüügi turundajaid langetama andmete analüüsimiseks õigeid valikuid.   

Head lugemist!

Vaata raamatupakkumist siit!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel