7. septembril toimus "Turunduse tulejoonel vol 8" üritus, mille raames kuulutasime välja 2016. aasta turundusteemaliste bakalaureuse- ja magistritööde konkursi võitjad. Põnevate teemadega ning kõrgetasemelisi töid kogunes sel aastal palju, mistõttu andsime lisaks tavapärastele peavõitudele välja ka mitmed eripreemiad.
Parima bakalaureusetöö võitja on KRISTEL KÕIVA „The impact of attributes and reviews on young adults’ decision-making process in hotel booking“, EBS
Parima magistritöö võitja on AUNE AUNAPUU „Otsingumootori reklaamile tehtavate kulutuste riikidevahelised erisused“, EBS
Bakalaureusetöö eriauhinna sai MARIKA TAMM „Telereklaami kujunduse optimeerimine AS Starman reklaamide näitel“, Tartu Ülikool
Bakalaureusetöö eriauhinna sai ROMET JÄRVELA „Veenmisvõtete kasutamine Youtube’i videoblogijate näitel“, Tallinna Ülikool
Bakalaureusetöö eriauhinna sai GREETE KALLAST „Sotsiaalmeedia kasutamine personali valiku tegemisel Eesti panganduse näitel“, Tartu Ülikool
Bakalaureusetöö eriauhinna sai VERONIKA GORBATENKO „Trükireklaami taustavärvide mõju erinevate kultuuriliste taustadega tarbijatele Eestis“, Tartu Ülikool
Magistritöö eriauhinna sai PRIIT SILVET „The effect of brand elements on the success of a crowdfunding campaign“, Erasmus School of Economics
Magistritöö eriauhinna sai ALEKSANDR HUSSAINOV „Fonosemantiline aspekt reklaamtekstis“, Tallinna Ülikool
Palju õnne veelkord võitjatele!
Vaata kõiki selle aasta konkursil osalenud tööde teemasid.
Fotode autor: Jaanika Lausmäe