Minteli uudis juhib tähelepanu sellele, et olümpiamängud on oluliste toodete ja teenuste, aga ka väärtuste tutvustamise areeniks. Kui 2014 Sotšis olid tähelepanu alla soo teemad, näiteks vodka Stolitshnaya, kes vastas LGBT kogukonna boikottidele LA Gay & Lesbi Keskuse toetamisega.
2016 aasta Rio suveolümpial näeme, kuidas Uber on toonud Rios turule teenuse UberENGLISH, tänu millele saab tellida inglise keelt oskavaid autojuhte, VISA koos Brasiilia panga Bradescoga piloteerib ettemaksu käepaleu, millega saab osta tooteid ja teenuseid Olümpialinnakus; Lõuna-Korea Olümpiakomitee kasutab rõivaid, mis on immutatud sääsevastase kemikaaliga ja peaks kaitsma sportlasi Zika viiruse vastu.
Lisaks oodatakse läbimurdu virtuaalreaaluse ja live streamingus, et jagada vaatajatele lisaks avalikele ülekannetele ka nn lava taha ja riietusruumidesse jäävat. Näiteks Eurosport tõi turule äpi, mille abil saavad fännid kogeda spordiüritusi virtuaalse reaalsuse abil.
Kuidas kommenteerid seda uudist? Kuidas selliseid üritusi nagu Olümpiamängud kasutada uutele turgudele sisenemiseks? Kas olete ise kaalunud selliste suurürituste hangetes osalemist?
Saatelõigu pikkus