Ekspordimüügijuhi arenguprogramm
„Sain hea ülevaate ekspordiplaneerimise tehnilisest poolest ning millega alustada uuel turul. Müügisimulatsioon andis väga hea kogemuse protsessile kui tervikule. Meeldisid päeva lõpu analüüsid, head näpunäited, kaasahaaravad ülesanded koolituspäeval ja kokkuvõtted. Sain uusi teadmisi esinemisoskuste ja -tehnikate kohta ning välismessidel osalemisega seonduvate tegevuste kohta. Sain teada palju uut millele ei osanud enne tähelepanu pöörata. Koolitajate praktilised näited ja slaidid olid väga head. Kindlasti soovin koolitustel välja toodud näiteid reaalselt kasutada.“
Priit Viira
Ekspordiplaan: planeerimisest finantseerimiseni
"Meeldis entusiasm, mida sarnaste tegevustega inimestega suheldes tekkis." (Kairi)
"Koolitusel osalemine on kvaliteetaeg eksporditeemal." (Kati)
"Osalesin Ekspordiplaani koolitusel Tallinnas, et saada osa inimeste mõtlemisest, ideedest ja luua kontakte. Esimeseks koolituspäevaks oli vaja esitada kodutöö, kus tuli analüüsida ettevõtet - ette oli antud punktid ehk siis ekspordiplaanist tulenevad teemad. Väga positiivne oli see, et sa mõtledki kõik väga reaalselt läbi, teed ülipraktiliselt ja oma ettevõttega seonduvalt. Grupis saime oma tööle tagasisidet ja analüüsida teiste töid - see oli hea kogemus. Loengud on praktilise loomuga ja väga tihedalt seotud ekspordiplaani valmimisega. Koolituse käigus saad kodutööd edasi täiendada ja lõpuks valmib sellest reaalne ekspordiplaan. Ettevõtjad, kes osalesid, olid väga kõrgelt motiveeritud ning igal oli konkreetne toode või teenus, millega sooviti minna välisturule. Lektorid jagasid praktilisi näiteid ja soovitusi, kuidas ning mida ekspordiplaanis kajastada, kust otsida infot, kellega suhelda. Sai väga praktilist kasu - nad näitasid, kuidas ja millest peab alustama. Kellel on plaanis välisturule minna, siis soovitan väga sellel koolitusel osaleda."
Kaidi Randjärv, Roundhouse OÜ
Turunduse ja müügiprogramm
"Turunduse- ja müügiprogramm pakub erinevates valdkondades praktilisi ülesandeid, millest saab igapäeva tööks kasulikke näpunäiteid. Koolitusel on võimalik arutleda erialainimestega huvipakkuvatel ja ajakohastel turundusteemadel ning luua kasulikke kontakte tulevikuks."
Marge Kato
"Turunduse ja müügiprogrammis osalemine annab väga hea ülevaate kõikidest turundusaspektidest ettevõttes. Paneb laiemalt mõtlema, et kõik ei ole nii must ja valge kui arvatakse ning julgustab oma mõtteid -ideid teostama. Samuti peavad müük ja turundus ühiselt pingutama ning eesmärkide püstitamise nimel koostööd tegema."
Maarja Orro, Neosoft OÜ
"Programm on hästi mitmetahuline ja seda igas mõttes. Sain teada väga palju uut informatsiooni, uusi põhimõtteid ning erinevaid vaateid. Koolituse tulemusena hakkasin taipama oluliselt rohkem turundusest ja selle olemusest nii üldisemas kui ka natuke detailsemas mõttes. Mulle väga meeldis, et kursuste koolitajad olid erinevad. Kõiidel koolitajatel oli praktiline kogemus ja väga muljetavaldav pagas oma valdkonnas. Toon siinkohal välja Katrin Aedma kommunikatsiooni koolituse, kelle nippe olen ma saanud päris palju rakendada. Mulle meeldis ka see, et kasutasite turunduse väga erinevaid valdkondasid - toiduainetööstusest loovagentuuri tegevusteni välja. Õppida ja oma silmaringi laiendada ei ole kunagi liiga hilja. Nii mõnedki loengud panid mind mõtlema hoopis teistmoodi kui ma seda varem tegin või tõid esile aspekte, millele ma kunagi mõelnud ei olnud."
Kadri Jürgenson
"Lihtne on käia päeva-või paarisel koolitusel, kuulata loengut, juua tassike kohvi ning seejärel rahulikult tööeluga edasi minna. Aga kui tahta midagi tõeliselt selgeks saada, siis sobib siiski paremini Marketingi Instituudi programm, kus tuleb olulised teemad läbi kirjutada ning seminaridel praktikutega diskuteerida. Nii võid tõeliselt öelda, et oled midagi tegelikult ka juurde õppinud."
Egle Raadik
"Suured tänud koolituse eest. Minu jaoks toimis müügi- ja turunduse koolitus nagu äiksevihm lämbe suvepäeva õhtul – lõi õhu puhtaks ja klaariks. Teadmised ja oskused, mis igapäevases töös omandatud, said kindlad piirjooned ja lüngadki täidetud. Omandatu kontroll iseseisvalt läbitöötatavate materjalide ja reaalsete situatsioonide lahendamise kaudu, andis oskuse näha ning ära tunda just neid turundustegevusi või –kooslusi, mis kõige paremini töötada võiksid.
Peamine aga on minu jaoks teadmine, et kui varem tundus B2C turundus millegi äärmiselt keeruka ja ettearvamatuna, siis nüüd võtaksin isegi selle väljakutse vastu.
Tõenäoliselt ei leia naljalt ka teist sarnast koolitust, kus programm oleks nii laiahaardeline ja samas ka kompleksne, mõistmaks ja arusaamaks ettevõtluse ja turunduse, kui suure osa sellest, olemust ning muidugi omandatud oskust neid teadmisi kõige paremal viisil rakendada. Seega viis pluss!"
Kaili Vohnje, müügi- ja turundusjuht, MDC Max Daetwyler Eesti AS
"Marketingi Instituudi "Turunduse- ja müügiprogrammis" õppimine on kogemus, mille najal on lihtsam saavutada müügi- ja turundusega seotud eesmärke oma töös. Erinevate loengute, arutelude ning praktiliste ülesannete läbiviimisel saab kiiresti selgeks, kuidas turunduslikke eesmärke täpselt ja mõõdetavalt püstitada ning kursuse lõpuks ka erinevaid mooduseid eesmärkideni jõudmiseks ja tulemuste mõõtmiseks.
Suur osa huvitavate ideede tekkimisel ja uute teadmiste lisandumisel on kindlasti ka koostöö huvitavate grupikaaslastega erinevatelt elualadelt. Lisaks kogemuste vahetamisele lisandub õppeaasta lõpuks mitmeid häid ja kasulikke kontakte.
Kindlasti soovitan Marketingi Instituudi "Turunduse ja müügiprogrammi" neile, kes soovivad tõsta oma töö tulemuslikkust müügi- ja turunduse valdkonnas ning kohtuda huvitavate inimestega."
Oliver Press DK4 OÜ
Brändi loomise koolitus
"Anu-Mall Naaritsa pühendumine ja oskus just meile sobivat protsessi juhtida on muljetavaldavad ning julgen kindlasti teda soovitada koolitama ja konsulteerima ettevõtte turundustegevust või brändi kujundamist. Meie saime rohkem, kui ootasime; saime läbi oskuslike ja täpsustavate küsimuste mitmeid innovatiivseid ideid edasiminekuks ning kindlasti ka vastused meie küsimustele."
Merike Mitt ja Margo Mitt Elamuskoolitus OÜ
Brändi loomise praktikum
"Minu ootused täitusid 101%. Täpselt mida ma ootasin, selle ma ka sain ning seda mida ma ei oodanud saada, sain teada."
Jüri Anepaio
"Ma olen oma varasemas töökogemuses puutunud kokku turundusega. Selle kursuse raames sain palju kindlust, kuidas veel süsteemsemalt oma tööd korraldada. See kursus andis mulle nn turunduslike mõistete täpsemat kasutust. Kindlasti meeldis mulle väga, et läbi kursuse tutvusin ka uute ja põnevate eluaala inimestega."
Irina Talviste OÜ Skamet
Moe ja trenditoodete turundus
„Kõige enam meeldis mulle kodutööde analüüsimine, mille käigus sai praktilisi ja konkreetseid lahendusi ning näpunäiteid. Väga olulise osa moodustasid koolitusprogrammis minu jaoks ka turundusplaani vajalikkus, läbimõeldus ja kanalite valik. Huvitavad olid tähelepanekud Baltika näitel. Bränd kui mulje loomine sai uue tähenduse.
Lilli Jahilo, moedisainer, www.lillijahilo.com
„Meeldis kõik, sest sain väga palju uut informatsiooni. Kõik plaanid tuleb konkreetselt paika panna ja oma tegevused pikalt ette mõelda. Esile tõstaksin ka optimeerimise kodutööd, hinnastrateegia, tootearenduse ja sellega seotud riskide maandamise.“
Kalle Aasamäe, disainer, 2204DESIGN OÜ, www.kalleht.com
„Koolitust väärtustan väga kõrgelt. Ühtepidi oli minu jaoks enam väärtust loov teiste koolitusel osalejatega peetud avatud ja praktilised arutelud, kogemuste jagamised ning üksteiselt õppimine. Koolitusel osales Eesti moetööstuse paremik, kellel kõigil erinev taust- kes omab kogemust välismaalt, kes suurfirmast- tänu koolitusele sain minagi sellest osa. Hea tõdemus on ka see, et tekkis hea tervikpilt, kui kõik 5 osa läbida, siis lõpus on sul teada, kust alustada või mida järgmiseks ette võtta. Koolituselt saadud materjale kasutan tõesti pea igapäevaselt!“
Kaidi Kuur, moedisainer, www.kaidikuur.com
„Kõige enam meeldis hinnajuhtimise ja -kujundamise teema. Oluline oli brändi positsioneerimise sõnum. Meeldisid lihtsad võtted kuidas analüüsida tooteid ja leida õige sihtgrupp. Väga hea koolituse ülesehitus, sisukus ja vajalikkus.“
Kadri Kruus, kotidisainer, Kadri Kruus Bags & Accessories, www.kadrikruus.com
„Koolitus oli väga sisukas. Meeldis kõik, eriti praktilised nõuanded. Hea oli tõdeda, et saadud teadmised müügikeskkonna osas ja toodete hinnastamise teemal, suunasid mind õigele rajale. Sain teadmisi info organiseerimisest ja kuidas muuta see kasulikuks uute toodete loomisel ja planeerimisel. Kui oluline on brändi lahtiseletamine nii poodides kui ka müügikeskkonna müüjatele.“
Kriss Põldma , ehtedisainer, new wintage by Kriss, www.nvbyk.com
"Soovitan seda kursust kõigile oma brändiga alustavale või töötavale disainerile."
Triin Kärblane NYMF moestuudio
"Moe- ja bränditurunduse koolitus oli igati kasulik ja huvitav kogemus, mida võiks soovitada neilegi, kes otseselt moeäriga ei tegele, kuid kes soovivad oma brändist vormida ihaldusväärse ja hästimüüva kaubamärgi. Koolitus mõjus lisaks harivale osale ka inspireerivalt - tänu paljudele näidetele ja grupitöödele tekkis nii mõnigi huvitav idee, mida oma töös ära saan kasutada. Boonuseks oli asjaolu, et kohtusin kursustel mitmete huvitavate inimestega, kellega ehk edaspidigi koostööd teen!"
Kristi Tamming Salon+
"Koolituse graafik oli väga hästi ja mugavalt üles ehitatud ning võimaldas lahendada jooksvalt isikliku ettevõtte probleeme avardades samaaegselt oma silmaringi antud valdkonnas. Soovitan soojalt antud koolitust (väike)ettevõtetele ja disaineritele, kes peavad olema oma töös väga paindlikud. Samuti juhtis koolitus ettevõtjaid ja disainereid mõtlema igapäevaselt oma kliendi soovidele ja alles seejärel oma toote/teenuse peale."
Hanna Tiidus PaperDolls Disain
"Soovitan kursust ambitsioonikalt mõtlevale ettevõtjale, kelle eesmärgiks on saavutada rahvusvaheline läbilöök."
Anu Hint, moekunstnik
"Moe- ja trenditoodete turunduse kursus on tõeliselt üllatav leid Eesti koolitusturul. Suurimateks plussideks kompetentne koolitaja ning 100% moele keskendumine. Moevaldkonnas tegutsejatele praktiline ja äärmiselt kasulik niššitoode."
Piret Ilves Piret Ilves Moemaja OÜ