7 trendi, mis turundust lähiajal enim mõjutavad
1. So-Mo-Lo, mis tähendab sotsiaalse, mobiilse ja kohaliku tegevuse järjest suuremat võidukäiku.
2. Brand Journalism trend hakkab läbi põimuma Big Data trendiga ning tulemuseks tekkib Data Drivem Journalism ehk otsused, mida brändide toimetuste kalendrites (editorial calendar) kajastada, põhinevad järjest enam andmete analüüsil.
3. Sotsiaalmeediast müügikanaliks: Facebook-I kauaoodatud buy now nupp ja ka teiste kanalite arendused, mis seovad sotsiaalmeedia kohese ostuvõimaluse külge.
4. Internet of things ehk asjade internet on trend, mille tulekus keegi enam ei kahtle. Huviga aga oodatakse esimesi turunduskampaaniad, mis on tehtud internetti ühendatud prillidel, kelladel, külmkappidel vms.
5. Amplication of content strategy on trend, mis näitab, et ainult tugevast sisutootmisest ei piisa, vaid tulemuse saavutamiseks on vaja selle teatud osi ka reklaamiga toetada.
6. Visual content: fotode, filmide, infograafika osatähtsus kasvab nii kommunikatsioonis kui ka kuludes. Ennustatakse, et visuaalse sisu kulud võtavad lähiajal kuni 30% turunduseelarvest.
7. Real time ja instant response: kohe on vaja vastata, teenindada, müüa, probleeme lahendada. Snapchatist saab üks olulisem turunduskanal.
Tutvu ka Turunduse- ja müügiprogrammiga.
Algajad turundajad saavad lisateadmisi koolitusprogrammist "Praktiline turundus".
Kuula lisaks ka Turundusraadio trenditeemalist saadet FINDING NEW TRENDS.