fbpx "Turunduse tulejoonel vol 7" tõi avalikkuse ette turismikampaania EpicEstonia | Marketingi Instituut
09.09
2015

"Turunduse tulejoonel vol 7" tõi avalikkuse ette turismikampaania EpicEstonia

Turunduse tulejoonel ürituste sari toimus 8.septembril juba 7 korda. Tegemist on Marketingi Instituudi toreda sügise ja kooliaasta alguse traditsiooniga, mis on mõeldud kõikidele turundushuvilistele. Osalejate huvi on sel aastal erakordselt suur ning kahjuks kõik huvilised saali ei mahtunud. Õhtut alustasime bakalaureuse- ja magistritööde võitjate autasustamisega. Kuna põnevaid lõputöid kogunes eriti ohtralt siis andsime lisaks tavapärastele peavõitudele välja ka mitmed eripreemiad. 

Parima bakalaureusetöö võitja on GERLI SELGE „Neuroturunduse kasutamisvõimalused toote pakendi disainis“, Tallinna Tehnikaülikool

Parima magistritöö võitja on GRETA KINGOLA The impact of stock price on marketing decision variables“, Universität zu Köln

Magistritöö eriauhinna sai ENID UDRAS Lastele suunatud toiduturundus“, Tallinna Tehnikaülikool

Magistritöö eriauhinna sai TIINA PAKKPropagandatehnikate kasutamine peaministrikandidaatide eestikeelsetes valmisdebattides 2015. aastal“, EBS

Palju õnne veelkord võitjatele! Tutvu lõputöödega siin.

Maarja Kaalep (Tallink) ja Katrina Sokk (EAS) avasid uksed turismimaailma ning jagasid teavet uuest põnevast, kaasahaaravast ja mitmetahulisest turismikampaaniast „Epic Estonia“, mis on suunatud Rootsi turule ning mis sisaldab sotsiaalmeediat, sisuturundust ja kaasamist. Väljakutseid esitavale ettekandele järgnes aruteluderohke networking workshop, kus osalejad said jagada oma külluslikke ja fantaasiarohkeid ideid ning mõtteid viral turundusest.

Õhtu lõppes üllatusterohke loosikampaaniaga.

Täname koostööpartnereid: Tallink, EAS, Helios Kirjastus, Tere!

Kohtumiseni „Turunduse tulejoonel vol 8“!

Vaata ürituse galeriid:

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel