fbpx Turundusraadio TOP5 ingliskeelset kaasust | Marketingi Instituut
20.07
2015

Turundusraadio TOP5 ingliskeelset kaasust

Suveraadio neljandal nädalal soovitame kuulamiseks Turundusraadio populaarseimaid ingliskeelseid kaasuseid:

  1. Kuidas turundada rõivakollektsiooni sotsiaalmeedias, et jõuda õige sihtgrupini? Saatekülaliseks oli Anssi Suominen, kes on Põhjamaade ja Baltikumi äriarenduse asepresident Coalition Rewards programmis. Kuula kogu saadet siit
  2. Kuidas küttesüsteemidega tegelev firma saaks oma äri laiendada? Sellele küsimusele vastas Austraalias elav futurist ja trendide ennustaja Kristina Dryža. Kuula kogu saadet siit
  3. Make up koolitustega alustav ettevõte - kuidas leida kliente, mida neile kommunikeerida ning millised põhimärksõnad peaksid reklaamides domineerima? Stuudios oli Tatiana Detlofson, ettevõtte MEDIAPLANpr omanik. Kuula kogu saadet siit
  4. Kui hinnaga ei suudeta konkureerida, siis kuidas on võimalik turundada oma toodet niivõrd laial turul nagu seda on mööblitööstus? Nõu andis Fortumo äriarenduse juht Andrea Boetti. Kuula kogu saadet siit.
  5. Laste rattaralli üritusele peasponsori otsimine - kuidas ja kellega kontakteeruda ning mida neile vastutasuks pakkuda? Stuudios oli Maria Rajakallio, kes on SoMe Studio, sotsiaalmeedia brändingu ja digitaalse ettevõtluse konsultant Soomes. Kuula kogu saadet siit

Kuula ka meie teisi enimkuulatuid saateid: 

Head järelkuulamist!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel