Teisel suveraadio nädalal toome Teieni populaarseimad ingliskeelsed saated:
- Inception Marketing oli meie 64 saade ning saatekülaliseks oli coach ja ärimentor Eric Edmeades.
- Seeing things differently oli meie 60 saade koos Genius Works asutaja ja tegevjuhi Peter Fiskiga.
- B2B Sales Strategy oli meie 103 saade ning stuudios oli Andrea Boetti, Fortumo äriarenduse juht, kellega rääkisime, kuidas on müügistrateegiad viimastel aastatel muutunud.
- Brand Journalism oli meie 101 saade, kus saatekülalise Maria Rajakallioga, kes on SoMe Studio, sotsiaalmeedia brändingu ja digitaalse ettevõtluse konsultant Soomes, rääkisime sellest, mis on 'brand journalism' ja sisuturundus ning kuidas neid turunduses kõige paremini kasutada.
- New trends in loyalty oli meie 48 saade, stuudiokülaliseks John Kennedy, Consultant in Loyalty from John Kennedy Industries.
Head järelkuulamist!
Infopesa: