fbpx Neuroturundus iPhone-de ajastul | Marketingi Instituut

Neuroturundus iPhone-de ajastul

Täna on teemaks uudis, mis räägib sellest, et uutesse telefonidesse ja kelladesse on sisse ehitatud tehnoloogia neurotestide tegemiseks. Ennustatakse, et viie aasta pärast on online neurotestimine neuroturunduse standard. Nii peaks olema näha seda, et mängudesse, äppidesse ja reklaamidesse ehitatakse sisse lahendused, mis muutuvad vastavad meie silmade liikumisele, südame tööle ja nuppude vajutamise kiirusele.

Artikkel tõstab aga üles küsimuse, mis piirini on neuroturundus eetiline vastates turunduse põhiolemusele, milleks on soov leida vajadusi ja neid rahuldada. Õhku jääb küsimus, millal muudab neuroturundus meid liiga manipuleeritavateks.

Kuidas kommenteerid artiklit?

Saatelõigu pikkus 7.34