Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
See lugu Forbsest räägib sellet, kui tavaliselt ettevõtted oma turul arvamusliidri koha saavutamiseks kirjutavad arvamusartikleid, osalevad külalistena podcastides ja konverentsidel, siis parimad astuvad sammu veel edasi ja kirjutavad raamatu.
Forbes toob ära kolm põhjust.
- Kõigepealt on sisu olemas niikuinii, sest oled seda varem loonud. See ei ole muidugi otse raamatusse ülekandmiseks, aga alus on olemas.
- Autorlus annab autoriteedi. Inimesed seostavad seda professionaalsuse ja kvaliteediga.
- Kolmandaks, autorlus avab uksed nende juurde, kes sind varem tõsiselt ei võtnud tuues uusi võimalusi PR-iks ja kajastusi erinevates kohtades.
Kuidas kommenteerid artiklit?
Saatelõigu pikkus 13.11