Kuum teema praegu kõikide turundajate jaoks on muutuvad meediakasutuse harjumused. Digimeedia pealetung on toonud välja küsimuse tavameedia mõjust ja rollist kogu meediamiksis. Kui traditsiooniliselt on olnud teadmine, et hommikune meedium on ajaleht, autos tööle sõites raadio ja välimeedia, kontoris internet, õhtul koju autos raadio ning peale seda teler.
- Kas on gruppe, mis täna veel sellise rütmi järgi elavad või on nii traditsioonilist meediapäeva vähe alles?
- Missugune keskmine meediapäev välja näeb? Mis rolli on erinevad kanalid võtmas ja kuidas nad kombineeruvad? Too mõni hea näide
- Kuidas on kahe või kolme ekraani kasutamine meie meediatarbimist muutnud? Mida peavad turundajad mitme ekraani kasutamise juures arvestama? Too mõni hea näide
- Missugune on milleeniumipõlvkonna meediapäev? Kas ja kui palju see erineb selle põlvkonna siseselt? Kuidas saavad turundajad milleeniumipõlvkonna kõige paremini kätte? Too mõni hea näide
Saatelõigu pikkus 41.17