fbpx Lokaalne turundus | Marketingi Instituut

Lokaalne turundus

Täna on stuudios Kristeli Karho Saku Õlletehasest, kellega räägime lokaalsest turundusest Battery kampaania näitel. Battery on energiajook, mille müügikasvu Statoilis tanklates kasvatati märkimisväärselt. Energiajookide turg on kahanev, konkurents kasvab ning seega on müüki äärmiselt keeruline kasvatada.

Missugune on Battery turundus olnud traditsiooniliselt? Mis on olnud kõige olulisem turuosa kasvatamisel?

Olete Battery jaoks defineerinud erinevad sihgrupid: üliõpilased, elukutselised autojuhid, arvutimängurid ja IT-professionaalid, öised autojuhid ja töötajad laiemalt, pealelõunase energialaksu vajajad ning fitness supernaised ning soovisite nende kõikideni korraga jõuda. Missuguseid väljakutseid see kommunikatsioonis tekitab?

Kuidas jõudsite seekord geotargetingi kampaanianiani Statoili tanklates? Miks selline valik? Mida tegite teisiti kui varem? Miks?

Valisite Waze rakenduse inimeste kohaletoomiseks Statoilidesse. Mille vahel veel kaalusite ja miks jäi valik Waze-le?

Wazes kasutasite nelja erinevat sõnumit inimeste kohaletoomiseks. Mis sõnumid need olid ja mis töötas kõige paremini?

Kui palju Waze lahendus maksis?

Teie kampaanias oli oluline tanklate lähipiirkondade välimeedia. Kuidas määrasite lähipiirkonnad? Kui kaugel need tanklast oli?

Saite märkimisväärse tulemuse: 6% Battery müügikasvu võrreldes varasema aastaga. Kuidas seda mõjutasid erinevad kanalid: lisaks Wazele ja välimeediale kasutasite ka raadiot ja naisteajakirju, programmaticut ja sotsiaalmeediat?

Mis kampaanias õpetlikku ja üllatavat oli? Mida teeksid järgmine kord teisiti?

 

Saatelõigu pikkus 27.17.