fbpx Kuidas rääkida lugu? | Marketingi Instituut

Kuidas rääkida lugu?

Lugude rääkimine turunduses on nii kulunud teema, et enamus turundajaid peab seda klišeeks. Samas on meil erakordselt vähe häid lugusid ning nüüd erinevate ekraanide pealetungi ajastul on veel keerulisem head lugu rääkida nii, et see ei muutuks igavaks korduseks.

Lugude kasutamises turunduses on filmimaailm olnud teenäitajaks ja seetõttu on meil hea meel kuulata Allfilmist Dagmar Mäe nõuandeid täna.

  • Missugune on hea lugu? Kas on erinevusi kirjanduslike ja filmilugude ja turunduslugude vahel? Kui on, siis missugused on peamised erinevused?
  • Millest hea lugu koosneb?
  • Tallinn Marketing Weekil rääkisid seda, et lugu tuleb osadeks jagada. Miks see vajalik on? Kuidas seda teha?
  • Kuidas lugu rääkida erinevates kanalites? Too mõni hea näide, kuidas seda Eestis ja maailmas tehtud on.
  • Kuidas valida sobiv lugu oma ettevõtte, organisatsiooni või kampaania jaoks?
  • Missugused on lugude rääkimisel suuremad karid ja kuidas neid vältida?

Saatelõigu pikkus 39.30