fbpx Kuidas kasvada? | Marketingi Instituut

Kuidas kasvada?

Enne suvepuhkusi pakkus üks meie esinejatest Tarmo Tali turundustähe kandidaadiks välja Andrus Purde blogi ja eriti rõhutas ta, kui huvitav oli Andruse viimane postitus sellest, kuidas Pipedrive kasvas 50 000 maksva kliendini. Mulle meeldis väga selle postituse lai vaade, mille juures turundus ei ole ainult kliendikommunikatsioon, nagu Eesti ettevõtetes tavaliselt, vaid osa strateegilisest vaatest. Räägime täna nendest teemadest Andrus Purdega pisut pikemalt.

  • Mis on suurim erinevus kasvust 10 000 kliendini ja kasvust 50 000 kliendini? Missuguse muudatuse see organisatsioonis tekitab? Mis on muutunud turunduses enim? Millest olete enim kinni hoidnud?
  • Missugused on olulisemad õppetunnid nendest faasidest? Kui peaksid praegu alustama uuesti, mida teeksid teisiti?
  • Kuidas plaanite jõuda 100 000 kliendini? Missugused asjad võtate kaasa senisest? Missugused vajavad muutmist või väljavahetamist?
  • Kuidas teha turundusest kasvumootor ja rahamasin? MIda teie Pipedrives selle jaoks teete?

Saatelõigu pikkus