fbpx Tarneahela strateegiline juhtimine | Marketingi Instituut

Tarneahela strateegiline juhtimine

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Tarneahela strateegiline juhtimine on esimene, sissejuhatav moodul, mis aitab osalejatel mõista kogu tarneahela juhtimist ja seost ettevõtte strateegilise juhtimisega

Teeme praktilisi harjutusi. Programmist saadavaks väärtuseks on kogemuste vahetamine.

Sihtrühm - kellele on neid teadmisi vaja?

Koolitus on suunatud laiale sihtrühmale, mis hõlmab endas nii planeerijaid, ostjaid/hankijaid, logistikud kui ka tootmisjuhte.

Läbitavad teemad
  • Esmalt defineerimine, mis on strateegia ja missugused on erinevad juhtimistasandid.
  • Mis on tarneahela inimeste roll ettevõtte üldstrateegia kujundamisel.
  • Kuidas toimub tarneahela strateegia kujundamine, juurutamine ja juhtimine.
  • Mis roll on kommunikatsioonil tarneahela strateegilisel juhtimisel. Võtke teadmiseks, et kõigil tarneahela inimestel on oma roll tarneahela strateegia elluviimisel.
Koolituse läbinu teab

Kuidas toimib tarneahel kui tervik, mida on tarneahela kui terviku koostööks vajalik, missugused on tarneahela lülid ja mis on nende lülide eripärad, kuidas tarneahela lülides efektiivsust saavutada ja missugused on seoses ettevõtte ja tarneahela juhtimise vahel

Koolitaja

Janek Popell

PROLOG Tarneahela akadeemia eestvedaja.

Janekil on pikaajaline ja rahvusvaheline töökogemus tarneahelate juhtimise vallas. Lisaks tegeleb ta tarneahela ja majandusega seotud ainete lugemisega Eesti ülikoolides. Edasiviivaks jõuks peab Janek elukestvat õpet ja uudishimu.

LinkedIN

Koolitusmeetodid

Koolituspäevad (16 AT) sisaldavad teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet. Koolituspäev sisaldab samuti ettevõtete külastusi ning ärisimulatsioone.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb kõigil koolituspäevadel, saab selle kinnituseks tõendi, kus on märgitud läbitud moodulid ja akadeemiliste tundide koguarv.

Koolitustingimused

Koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Juhtimine ja haldus

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind on 575€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas, koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat.