Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Praktiline turunduskoolitus algajatele on mõeldud neile, kes ei ole turundust õppinud, kuid peavad turundusega tegelema: müügijuhid, sekretärid, ettevõtjad. Kursus on vajalik ka turundusassistentidele, kel ei ole veel erialast töökogemust.
Kursuse käigus omandatakse kõige olulisemad aluspõhimõtted ja teadmised, ning oskused, mida eeldatakse turunduses alustajalt. Nii on võimalik teha asju õigesti!
Õppijad omandavad turunduse ja müügiteadmiste põhiteadmised ja oskused läbi praktiliste harjutuste ja praktikust koolitaja ning erinevate oma valdkonna praktikute käe all. Koolitusprogramm on väga praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.
VIDEO: Mida oodata turundusinimeselt?
- mis on turundus ja miks seda ettevõttes vaja on;
- mis on kliendilojaalsus;
- kuidas teada, mida kliendid soovivad;
- kuidas koduleht peab toimima;
- kuidas kasutada Facebooki turunduses;
- kuidas kasutada blogi turunduses;
- kuidas kasutada uudiskirju turunduses;
- mis on turunduskampaania;
- kuidas planeerida turunduskampaaniat;
- mis on otseturundus;
- kuidas toimub müügitöö ja mis on selle roll turunduses;
- kuidas tellida turundusmaterjale.
- selgitada välja klientide vajadusi;
- kasutada kodulehte ja selle baasstatistikat turunduses;
- kasutada Facebooki turunduses;
- kasutada blogi turunduses;
- kasutada uudiskirju turunduses;
- koostada lihtsamat turunduskampaaniat;
- tellida turundusmaterjale.
Anu-Mall Naarits, kes on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, kellel on turunduskogemust üle 20 aasta. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniad ja võitnud muu hulgas Turundusteo auhinna 2012 aastal Lennusadama avamisturunduse eest, olnud turundusteo finaalis 2011 aastal Ekspordirevolutsiooni turunduskampaaniaga, mis tehti koostöös EAS-iga. Anu on Tallinn Marketing Weeki peakorraldaja.
Katrin Maack omab laialdast kogemust turunduses olles töötanud turundusjuhina nii Eestis kui rahvusvahelistel turgudel. Katrini töökogemusse kuulub turunduse juhtimine Pearlstory OÜ-s, SCA Hygiene Products OÜ-s. Lisaks on Katrin Maack töötanud ka Tallinna Ülikooli suhtekorraldusosakonna juhatajana.
Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.
Andre Sevastjanov on Maris Gildeni turundusjuht ning korraldanud paljusid erinevaid kampaaniad brändidele Väike Väänik, What a Fruit, Kass Artur ja teised. Andre oskab jagada kogemusi sellest, kuidas väikese eelarvega edukaid kampaaniad läbi viia.
Kristi Purge on Omniva reklaamlahenduste juht, kes kasvatab turundajate teadlikkust otsepostist kui jätkuvalt efektiivsest reklaamkanalist ning abistab kliente nii eriliste kui ka klassikaliste otseposti lahenduste osas. Selleks, et kliendi reklaam jõuaks õigesse postkasti, viib Omniva läbi mitmeid uuringuid, sh otseposti märgatavuse uuringuid. Kristi jagab Omniva kogemust ja nippe, kuidas õige sihtrühma, ajastuse, piirkonna ning trükivõimaluste valik toetab kliendi turundussõnumit.
Rene Kruze töötab 1998 aastal loodud reklaamtrüki ja reklaamkingitustega tegelevas ettevõttes Kruze Disain ning on ka üks selle asutajaid ja omanikke. Lisaks suurtele kogemustele erinevate trükitehnoloogiate kasutamisel on pikaajaline trükiteenuste pakkumine teistele Eesti reklaamkingituste müüjatele andnud hea toodete tundmise ja oskused hinnata erinevate tehnoloogiate sobivust erinevatele materjalidele ja kasutusotstarvetele.
Koolituspäevad (48 AT) sisaldavad teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ning koolitaja tagasisidet ja praktikute kogemus-näiteid. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolitusprogramm sisaldab ühte kodust tööd ja koolitaja tagasisidet sellele. Kodutööl võib kasutada mooduli õppematerjale. Kodusele tööle antakse tagasiside Skype teel.
Praktilise turunduse programmis on 6 lähiõppe päeva, millele lisandub iseseisev töö 5-10h nädalas, kokku 116 AT.
Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäevadel, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäevadel osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10.
Koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.
Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta.
Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam
„ Kõige rohkem ületas mu ootusi sissejuhatav osa turundusse ja seda võibolla ka sellepärast, et sellel kui mittespetsiifilisele valdkonnale olid mul endal kõige väiksemad ootused. Näited erinevatest valdkondadest olid suureks plussiks ja terve see ampluaa, mis sai läbi käidud oli väga põnev. Kokkuvõtlikult öeldes jäin koolitustega väga rahule ja ei kahetse absoluutselt, et tulin. Meeldis veel see, et sai nii erinevate valdkondade esindajaid näha ka koolitusel ning kindlasti andsid lisaväärtust kohapeal lahendatavad ülesanded kas siis üksi või koos grupiga. Jätkake samas vaimus!!!“ Gerli Vatt, ZeroTurnaround
„Programm sisaldas minu jaoks olulisi valdkondi ja andis rohkem aimu turundaja tööst. Programmis võiksid kindlasti osaleda need, kes tahavad koguda teadmisi turundusest ja saada ideid, kuidas teha edukat turundust. Turundusplaan ühel lehel on hea oskus.“ Helina Paas, Koduliising OÜ
„Tundsin igas loengus, et oli väärt infot ja nõuandeid, mida ära ühes v teises olukorras kasutada. Programmis osalemine annab hea ülevaate ja kindluse vajadustele turundustöös. See võib anda selguse, kas piisab antud koolitusest, et ettevõtte vajadusi rahuldada või pigem hea hüppelaud minna marketingi süvitsi õppima. Õppisin, et peamegi valmis olema olukordadeks, mida ükski õpik ei õpeta, küll aga saame need olukorrad ära kasutada, enda jaoks üht või teist moodi kasu(m)likuks muuta. Loodan, et edaspidi praktikas õpitut kasutades, saan tõdeda- miks ma seal koolitusel varem ei käinud!“ Kerti Plakso, AS Tampe
Hind 2080€+ km sisaldab kuue koolituspäevade läbiviimist, ligipääsu koolituskeskkonda lisaõppematerjalidele ning koolitusmaterjale elektrooniliselt, iseseisva töö analüüsimist ja tagasisidestamist koolitaja poolt ning koolituse päeval lõunat ja kahte kohvipausi.