Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Müügipraktikumi koolitus on üks moodul B2B strateegia ja müügi programmist, mille eesmärk on tõsta Eesti müügijuhtide taset varustades neid praktiliste ja eluliste teadmistega müügi võtmevaldkondades. Õppijad omandavad müügi põhiteadmised ja oskused läbi praktiliste harjutuste. Koolitusprogramm on oma olemuselt koolitatava jaoks praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.
- Ärikliendimüüjad;
- Müügijuhid, kes soovivad kasvada ekspordimüügijuhiks;
- Ekspordimüügijuhid, kes soovivad süsteemselt teadmisi omandada.
- Inimesed, kes naudivad müügitööd ning soovivad karjääri teha ning oma teadmisi täiendada ekspordimüügi valdkonnas.
- Müügiassistendid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Müügipraktikumi koolitusel käsitletakse järgmisi teemasid:
- B2B müügiprotsess;
- suhtlemispsühholoogia alused;
- läbirääkimistehnikad;
- kultuuride vahelised erinevused läbirääkimistes.
- missugune on müügiprotsess;
- kuidas peetakse ostu-müügiläbirääkimisi;
- missuguseid strateegiaid ostu-müügiläbirääkimistes kasutatakse,
- teab, missuguseid vigu läbirääkimistel tehakse ning kuidas neid vältida.
- näha B2B müügiprotsessi tervikuna ning seda oma ettevõttes kasutada.
- käituda läbirääkimiste protsessis professionaalselt ja vältida vigu.
Müügipraktikum on aktiivne müügisimulatsioon koos analüüsi, tagasiside ja nõuannetega kestab 8 AT. Koolituse kogumaht koos iseseisva lisamaterjalide läbitöötamisega on 16 AT. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks.
Koolituse lõpetaja, kes osaleb koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi.
Koolitaja Jaan Järv on laia koolitamise ja juhendamise kogemusega, omab kogemust mitmetel välisturgudel ja on juhtinud erineva suurusega (kuni 1400 töötajat) rahvusvahelisi meeskondi. Viimase kümne aasta jooksul on ta olnud mentoriks umbes sajale ettevõtte- ja müügijuhile, keda on aidanud oma teadmiste ja kogemustega muuhulgas nii EAS-i poolt korraldatud Ekspordirevolutsiooni programmis kui Eksporditöötajate kvalifikatsiooni tõstmise programmis. Jaan on andnud tunde TTÜ majandusvaldkonna magistrantidele muuhulgas äriideede loomise ja arendamise teemadel. Jaan on koolitanud ja juhendanud aastate jooksul tuhandeid ekspordist huvitunud ettevõtete esindajaid, kes on soovinud oma ekspordi suurendamiseks siseneda süsteemselt uutele turgudele, koostades ekspordiplaani ning võttes koolitusel läbiviidud turu-uuringud ekspordiplaani aluseks. Koos ettevõtjatega on edukalt sisenetud näiteks Saksamaa, Inglismaa, Prantsuse, Ameerika Ühendriikide, Venemaa, Rootsi ja teistele turgudele.
Koolitusel osalenute rahulolu on 98%.
"Ootused täitusid 100%. Sain väga palju ideid ja nõuandeid." (Kalle)
"Müügisimulatsioon andis väga hea kogemuse protsessile kui tervikule. Sain häid näpunäiteid." (Priit)
"Meeldis erinevate läbirääkimistehnikate rakendamine konkreetses situatsioonis. Ootused täitusid 100%." (Marko)
Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.
Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta.
Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam
Müügipraktikumi koolitusmooduli hind 370€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com, koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat.