fbpx B2B digiturundus | Marketingi Instituut

B2B digiturundus

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

B2B digiturundus erineb oluliselt tavaliselt lõpptarbijale suunatud digiturundusest ning põhineb tunduvalt suuremal müügiprotsessiga läbipõimitusel. Nii lähenemine, tehnikad kui ka kanalid on erinevad.

B2B digiturundus on üks moodul B2B strateegia- ja müügiprogrammist.

Sihtgrupp
  • ekspordimüügi spetsialistid ja müügijuhid;
  • ärikliendimüügi spetsialistid ja müügijuhid;
  • partnermüügi spetsialistid ja müügijuhid.
Läbitavad teemad
  • B2B digiturunduse seos B2B müügiprotsessiga;
  • Must have digiturunduse vahendid B2B turunduseks;
  • Search Engine Marketing (SEM);
  • Sotsiaalmeedia kasutamine B2B turunduses.
Koolituse läbinu teab
  • Missugune on B2B digiturunduse protsess?
  • Kuidas panna B2B digiturundus vedama müüki?
  • Mis tingimustele peab vastama B2B koduleht?
  • Mis on SEM?
  • Kuidas kasutada SEM-i B2B turunduses?
  • Kuidas kasutada LinkedIn-i B2B turunduses?
  • Kuidas kasutada Twitterit mõjuliidriteni jõudmiseks?
Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi, iseseisvat kodust tööd ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse kogumaht on 32 tundi koos iseseisva tööga.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes osaleb koolitusel ja esitab koduse töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. Hinnatakse 10 palli süsteemis, positiivsed hinded on 4-10.

Koolitaja

Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm:Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind 370€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koduse töö hindamist ja tagasisidet koolitaja poolt, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com, lisaks tunnistust või tõendit koolituse osalemise eest.