fbpx Klienditeenindus sotsiaalmeedias | Marketingi Instituut

Klienditeenindus sotsiaalmeedias

Juba Facebooki populaarsuse algaastatel otsisid paljud ettevõttes võimalusi Facebooki kui klienditeeninduskanali kasutamiseks. Telia on nende hulgas, kes sotsiaalmeediat aktiivselt oma klienditeeninduses kasutavad.

  • Kuidas olete korraldanud klienditeeninduse sotsiaalmeedias? Missuguse osakonna vastutusalas see on?
  • Missuguseid abivahendeid või tööriistu kasutate?
  • Missugused on olnud suurimad väljakutsed?
  • Kuidas klienditeenindust sotsiaalmeedias kasutata turunduslikel eesmärkidel?
  • Mida soovitaksid mõnele väiksemale ettevõttele klienditeeninduse ülesehitamiseks sotsiaalmeedias? Kas üldse soovitad?

Saatelõigu pikkus 25.14