fbpx Kas turundus kui teenus on startupide tulevik? | Marketingi Instituut

Kas turundus kui teenus on startupide tulevik?

Uudises selgitatakse, et alustava startupi turundajal on vaja  nelja põhikompetentsi: tootejuhtimine, korporatiivturundus, tooteturundus ja IT, kuid selline kompetents on väga harv ja seetõttu peaksid startupid mõne muu lahenduse leidma.

Lahendusena tuuakse välja turunduse värbamine kolmes osas, kus esimene on tootejuhtimine, mida peaks tegema keegi asutajatest, teine on korporatiivturundus, mida on vaja lansseerimisel, ja kolmas tooteturundus, mis on oluline tihedas konkurentsis ellujäämiseks. Turuletoomise faasis soovitatakse kasutada välist teenust ning alles viimases, tooteturunduse faasis värvata sobiv turundusjuht. Soovitatakse ka värvata juhte, mitte spetsialiste, sest majavälised spetsialistid on tihti paremate oskustega.

Saatelõigu pikkus 6.18