Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Mintel uurib, kas emotikonid on järgmine universaalne trend? Kui gen X tõi trendisõnaks “fun”, baby boomersid “hippie” ning veel varasemast ajast missionäri generatsioon (sündinud 1860-1882) sõna “fan” ning veel enne seda transendentaalne generatsioon (sündinud 1792-1821) sõna “OK”, siis kas järgmine trend on emotikonid?
Emotikonid tulevad järjest enam ka brändide kõneviisi:
- Näiteks Norwegian Airways, kes on loonud emotikonidega veebiaadressi, et meelitada taani noori lendama LA-sse.
- Nescafe tõi turule äpi, mis installis nende emotikonidega klaviatuuri mobiilidesse ning ehitas selle ümber ka mängulise kampaania.
- Inmoj kaudu tellides emotikoni kasutamine annab tellimisel soodustust.
Kas ja kuidas võiks sellist trendi ka Eestis ära kasutada?
Saatelõigu pikkus 6.54