fbpx Kas emotikonid on järgmine universaalne trend? | Marketingi Instituut

Kas emotikonid on järgmine universaalne trend?

Mintel uurib, kas emotikonid on järgmine universaalne trend? Kui gen X tõi trendisõnaks “fun”, baby boomersid “hippie” ning veel varasemast ajast missionäri generatsioon (sündinud 1860-1882) sõna “fan” ning veel enne seda transendentaalne generatsioon (sündinud 1792-1821) sõna “OK”, siis kas järgmine trend on emotikonid?

Emotikonid tulevad järjest enam ka brändide kõneviisi:

  • Näiteks Norwegian Airways, kes on loonud emotikonidega veebiaadressi, et meelitada taani noori lendama LA-sse.
  • Nescafe tõi turule äpi, mis installis nende emotikonidega klaviatuuri mobiilidesse ning ehitas selle ümber ka mängulise kampaania.
  • Inmoj kaudu tellides emotikoni kasutamine annab tellimisel soodustust.

Kas ja kuidas võiks sellist trendi ka Eestis ära kasutada?

Saatelõigu pikkus 6.54