fbpx Isikuandmete majandus | Marketingi Instituut

Isikuandmete majandus

Isikuandmed on ettevõtete ja organisatsioonide jaoks muutunud järjest olulisemaks ning turundajad puutuvad nendega kokku igapäevaselt: olgu selleks klientide isikuandmed või ostukäitumise info või midagi muud. Oleme isikuandmetest rääkinud juba varem andmekaitse seisukohalt, aga täna saame vaadata laiemalt ja rääkida andmemajanduse seisukohalt.

  • Mis on isikuandmete majandus? Missugused on võimalused ettevõtetele seal osalemiseks?
  • Mis tüüpi andmeid isikuandmete majanduses kogutakse ja kuidas neid säilitatakse?
  • Missugused on andmete analüüsi ja kasutusviisid? Kuidas isikuandmetest tekib toode või teenus? Kes on selles osalised?
  • Missugused võiksid olla isikuandmete kasutamise ärimudelid? Too mõni hea näide.
  • Kuidas kujuneb isikuandmete hind?
  • Kuidas vähendatakse inimeste vastumeelsust isikuandmete väljastamise vastu? Missuguseid ettevõtlussektoreid puudutab isikuandmete majandus kõige enam?
  • Missugused on kõige suuremad väljakutsed, millega peaksid arvestama isikuandmete majanduse suunas mõtlevad ettevõtted?

Saatelõigu pikkus 35.14