fbpx Influencer turundus | Marketingi Instituut

Influencer turundus

Influencerid ehk mõjuliidrid on viimaste aastate jooksul saanud järjest olulisemaks turunduskanaliks. Paljud ettevõtted on katsetanud erinevaid koostöö viise ja otsinud oma lahendusi influenceritega koostööks. Eelmisel nädalal arutasime Tallinn Marketing Weekil seda, kuidas Sportland ja Swedbank influenceritega koostööd teevad.

Täna on stuudios Aleks Koha, kes on loonud influenceritega koostööks eraldi plavormi Promoty.

  • Miks on influenceritega koostöö oluline?
  • Kui palju on Eestis influencereid, kellega koostöö teha tasub?
  • Kuidas influencerite turg jaguneb: missugused on erinevad valdkonnad, kanalid, jälgijaskonna suurused?
  • Mis valdkonna jaoks on influencerid oluliseks kanaliks? Kas on mõni valdkond, kus on keerulisem influenceritega koostööd teha?
  • Kas on parem kasutada ühte suurt ja tuntud influencerit või pigem palju erinevaid?
  • Kuidas mõõta influencerite kaudu saadavat tulemust? Missugused on olulisemad indikaatorid?
  • Missugused tulemusi või influencerite kaudu saavutada? Jaga mõnda edulugu!
  • Mis mõjutajaturundus maksab?
  • Reklaam ja viidete kasutamine?

Saatelõigu pikkus 29.24