fbpx Heli olulisus turunduses kasvab | Marketingi Instituut

Heli olulisus turunduses kasvab

Täna kommenteerime uudist, mis räägib heli olulisuse kasvust turunduses. Ühelt poolt kasvab striimimine ning järjest enam brände kasutab seda ära, et jõuda tarbijateni. Striimimine on ka hästi monitooritav: kes, millal, mida ja kuidas kuulab on hea info, mida segmenteerimiseks kasutada. Tuuakse välja ka heli mõju, mis on “meie peas” ning seeläbi mõjutab emotsioone, käitumist ja kasvatab brändi meeldivust. Ühe Austraalias tehtud uuringu järgi väitis 96% striimijatest, et neil on peale oma lemmikmuusika kuulamist parem tuju ning 89% väitis, et muusika motiveerib neid.

Kuidas oleks Eesti ettevõtetel ja brändiloojatel mõistlik striimingu kasvu ära kasutada?

Saatelõigu pikkus 5.51