fbpx Häkaton | Marketingi Instituut

Häkaton

Häkatonid, mille meil on kuulsaks teinud Garage 48, on hea avatud innovatsiooni allikas ning turunduse tööriist. Täna jagab oma kogemust hackatonist SEB Balti divisjoni digitaalse strateegia juht Ragnar Toomla.

  • Kuidas teie eelmisel nädalal toimunud finantsteenuste häkaton läks? Missuguste võimalike lahendusteni jõudsite?
  • Kui kaua teil häkatoni ettevalmistamine aega võttis?
  • Missugused on kõige olulisemad teemad häkatoni kvaliteedi tagamiseks, millega tuleb arvestada?
  • Kui lihtne on häkatoni maastikul konkureerida? Missugused olid põhjused, miks praegused ja tuleviku startu-pid Eesti häkatoni valisid? Mida konkurentidelt õppinud olete?
  • Kuidas siia osalejaid meelitasite?
  • Kas see jääbki osaks tegevusplaanis või valisite tänu sellele, et tegemist on trendika teemaga?
  • Räägi mõni eriti äge edulugu häkatoni tulemustest!

Saatelõigu pikkus 31.57