Nüüd on milleeniumipõlvkonna omapära juba kõikidele turundajatele selgeks saamas ning pea pööratakse neile järgneva, z-generatsiooni poole. Nad on täna teismelised ning nende maailmavaade on alles kujunemas, kuid mingeid ühiseid jooni on juba näha. Täna räägime sellest, mida on nende kohta märgatud noorte talendiportaalist YU media Marika Juusuga.
- Paljud kutsuvad seda põlvkonda lumehelbekesteks. Kas see on nii ka nende jaoks, kes Gen Z-ga igapäevaselt koos töötab?
- Mille poolest erinevad nad oma eelkäijatest, milleeniumipõlvkonnast, kes tänaseks on 20-35 aastased?
- Kuidas tarbibg Gen Z meediat? Mis kanalite kaudu nendeni jõuda?
- Missugused on nende väärtushinnangud?
- Ameerikas iseloomustatakse seda põlvkonda iseseisva ja ettevõtlikuna. Kas see on nii ka Eestis?
- Ameerikas iseloomustatakse seda põlvkonda ka vähese lugemusega, lugemise asemel vaadatakse videosid. Kuidas Eestis?
- Mida huvitavat oled veel avastanud nende kohta?
Saatelõigu pikkus 20.04