fbpx Elu pärast GDPR-i | Marketingi Instituut

Elu pärast GDPR-i

Umbes kuu enne 25. maid ja Euroopa andmekaitse direktiivi jõustumist hakkas pihta tohutu e-mailide laviin, kus paljud otsustasid käituda vastavalt seadusele ning uuendada oma klientide andmeid. 

Fotograaf Olev Mihkelmaa mail oli üks esimesi, mis postkasti jõudis sooviga andmeid uuendada. Täna on seaduse algusest möödas kuu. Olev on meil stuudios, et jagada oma kogemusi, kuidas inimesed mailidele reageerisid ning kuidas elu on kulgenud kuu jooksul peale seaduse kehtima hakkamist.

  • Missugune oli inimeste esimene reaktsioon? Kas vastab tõele, et esimese mailiga kinnitas oma andmed vähem kui 10% saajatest?
  • Kirjutasid ka kohe alguses, et hakkad meelde tuletama vastamist enne 25. maid. Kas see lähenemine pigem töötas või pani inimesi oma kinnitusi edasi lükkama?
  • Kui palju oli Sinu baasis neid inimesi, kellelt Sul varem ei olnud luba küsitud meilide saatmiseks, kuid nüüd nad selle andsid?
  • Mida Sina veel tegid GDPR-iga kohaldumiseks? Mis oli kõige keerukam?
  • Mis on Sinu äris muutunud peale 25. maid?
  • Kuidas kommenteerid turul toimunut? Kes sai kohaldumisega hästi hakkama? Kes pani mööda?

Saatelõigu pikkus 23.40