fbpx Ekspordikontaktide loomine Aasias ja Araabias | Marketingi Instituut

Ekspordikontaktide loomine Aasias ja Araabias

Peale Vene turu äralangemist on paljud eksportijad suunanud oma pilgu Aasia ja Araabia turgude poole. Turud on suured ja atraktiivsed, kuid paljud ettevõtted on ka tõdenud, et keerulised siseneda.

  • Mille poolest erineb kontaktide loomine Araabia ja Aasia maades meie lähiriikide omast?
  • Kuidas pääseda ligi õigete inimesteni?
  • Kust üldse alustada päris esimeste sammude tegemist?
  • Kuidas sõlmida kontakte ja kuidas luua suhteid?
  • Milles peab ise aktiivne olema ja kuidas tõlgendada vastaspoole signaale?
  • Kui palju võib survestada ja peale käia?
  • Kas kasutada e-maili või telefoni või mingit muud müügikanalit?
  • Kas on võimalik saada nendel turgudel hakkama ise või on vajalik leida kohalik müügiesindaja või agent?
  • Kuidas leida ja ära tunda head agenti või müügiesindajat?
  • Missugused on kõige olulisemad kultuurilised eripärad, millele nendel turgudel äri tehes tähelepanu pöörata?
  • Missugused on sagedasemad vead, mida Eesti ettevõtted Aasias ja Araabia maades teevad?

Saatelõigu pikkus 37.34