fbpx Ekspordibränd Eesti | Marketingi Instituut

Ekspordibränd Eesti

Eesti on oma uut märki otsinud nüüdseks juba pea kaks aastat, sellist märki, mida saaks kasutada nii turismisekstor, ekspordijad, investeeringute ja talentide Eestisse meelitajad. Olenemata märgist on säravad kampaaniad tehtud turismisekstoris Rootsis, IT talentidele suunatud kampaania Soomes ning lisaks sellele veel palju aktiivseid kõnelusi Eesti olemusest kodueestlaste hulgas.

  • Estonia Klaverivabrik on aastakümneid kandnud Estonia nime ning turundanud meie riiki välismaal. Kui oluline on muusikaringkondades Estonia nime kasutamine oma brändis?
  • Kas Estonia nimi pigem toetab müüki või peab tihti võitlema eelarvamustega Eesti kohta?
  • Kas teie põhiturul USA-s kui mainite muusikaringkondades sõna Estonia, tuleb esimesena meelde inimestel klaver või Eesti kui riik? Kas ja kuidas see aja jooksul muutunud on?
  • Kas on inimesi, kes teavad Estonia’t kui klaverit ja on üllatunud sellise riigi olemasolust?
  • Kas teie kliendid, Estonia klaveri ostnud on ka nn Eesti riigi loo kandjad ja lisaks uhkusele suurepärase klaveri üle teavad midagi ka Eestist?
  • Kuidas te olete Estonia Klaverit turundanud?
  • Kuidas turundus on aastate jooksul muutunud?
  • Missugused on kõige olulisemad turundusvahendid, mida kasutanud olete?
  • Missugused on olnud olulisemad õppetunnid? Tooge mõni näide.

Saatelõigu pikkus 40.50