fbpx Eesti brändist spordikommunikatsioonis | Marketingi Instituut

Eesti brändist spordikommunikatsioonis

Täidame lubaduse ja täna räägime juba neljandat nädalat sellest, kuidas luuakse Eesti brändi ning kui kaugele see protsess jõudnud on. Eesti disainimeeskonna blogi viimane sissekanne näitab uue kirjastiili bold versiooni katsetusi, toob välja sõnumi, et ühtse brändi loomiseks peame oma lood omavahel kokku leppima ning tutvustab, kuidas areneb uus teenusekeskkond, kuhu kõik Eesti turundajatele vajalikud materjalid kokku kogutakse.

Kui oluline on riigi tuntus rahvusvahelises spordikommunikatsioonis? Missuguste arvamuste ja hoiakutega puutusite kokku Eesti sportlasi tutvustades? Missuguseid tööriistu oleks teil oma töös vaja Eesti tutvustamiseks?  

Saatelõigu pikkus 8.54