Eesti brändi teema on kuum ja teemana käinud nagu ameerika mägedel üles alla. Täna räägime Piret Reinsoniga, kes on EAS-i uus turundusjuht ja Alari Oravaga, kes on Eesti Disainimeeskonna juht sellest, kuhu praeguseks hetkeks jõutud on.
- Kui kaugel on Eesti brändi arendamise tööd praegu?
- Mis on brändi põhilugu? Mis tuuma ümber ehitate?
- Mis täpselt valmib? Missugune on ajagraafik?
- Kuidas sate hakkama erinevate sihtgruppide vajadustega sobitudes? Näiteks investeeringud vrs turism, kes varem on oodanud visuaalselt identiteedilt erinevaid asju?
- Kuidas haagib see kõik Eesti Vabariigi suurjuubeli ja Euroopa Liidu eesistumise kommunikatsiooniga?
- Kuidas ettevõtted ja turundajad saaksid kaasa aidata Eesti brändi tutvustamisele?
- Mis on praegu suurimad väljakutsed? Kuidas lahendate neid?
Saatelõigu pikkus 38.46